استارت تاسیس این شرکت در 1951 زده شد و از آن پس، سال به سال عملیات خود را گسترش داد و بر اساس اطلاعات گزارش مالی سال 2023، در 29 کشور دنیا بیش از 740 میلیون نفر مشتری دارد!
در صنعت جذاب و ساده ای فعال است؛ برخی معتقدند که محصولات این شرکت جز اقلام ضروری زندگی است و این رو، شرکت می تواند درآمد خود را در هر شرایط اقتصادی (رونق و یا رکود) حفظ کند. برخی دیگر نیز معتقدند که در شرایط سخت تورمی، میزان تقاضا برای محصولات شرکت کمتر خواهد شد و بالعکس.
کلیدی ترین استراتژی شرکت، ایجاد سبد 24/7 بوده است؛ یعنی فروش محصولاتی که در هر زمان از شبانه روز و هر روز هفته قابل مصرف باشد. باید گفت که تیم مدیریتی در پیاده سازی این استراتژی موفق بوده و اکنون متنوع ترین سبد محصولات را در بین رقبا داراست. در دوره 2023، سبد درآمدی این غول آمریکایی از محصولات زیر تشکیل شده است:
کد بازیابی به ایمیل و شماره موبایل ارسال شد
این کد حداکثر 5 دقیقه اعتبار دارد